Flying

Ohne Worte


… und ohne Ton.

Doch noch ein paar Worte: Das ist so in etwas das, was ich mache, wenn ich am fliegen bin. Trafficpattern mit normal und max power Take offs, normal und steep aproaches, quick stops und Autorotationen.

2 Comments

  • Hallo Oliver, erstmal Glückwunsch zu dem Erfolg beim Fliegen. Es kann einen ja schon vom Zugucken schwindelig werden. Das ist sicher auch eine Gewöhnungssache.
    Wir fahren heute zum Mittagessen zu unseren Italiener. Ansonsten ist es hier trüb und kalt.
    Grüße aus Berlin von uns Dreien.

  • Hi Oliver, I am extremely proud of you! Well done!! This all looks so exciting, but pretty scary too! You haven`t been there long and what an achievement!
    Julia is taking off to London tomorrow for one week. I am leaving to Oma`s 80. Birthday on Wednesday.
    I also had a wonderful week in Juv with your parents.
    Stay healthy and happy and with a big hug for today, Dorothea xxx

    Julia sends her love too! xx

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *